Tuki

Usein Kysytyt Kysymykset

Posti toimittaa kaikki paitsi sähköiset lahjamme.

Voit tarkistaa Postin toimitusajat: https://www.posti.fi/fi/toimitusaikakysely

Tilausten normaali käsittelyaika on 0-5 arkipäviää. Käsittelyajat vaihtelevat tilauksista riippuen.

Sähköiset lahjat pyritään toimittamaan aina sama päivänä, jos asiakas ei ole valinnut muuta postituspäivää ja tilaus on tehty arkipäivänä ennen klo. 10:00.

Kyllä. Voit valita tietyn ajankohdan jolloin lahja viedään Postin toimitettavaksi. Postituspäivän voit valita kassalla.

Postituspäivä ei tarkoita sitä päivää milloin lahja saapua vastaanottajalle, postituspäivä on se päivä jolloin lahja viedään Postin palvelupisteeseen käsiteltäväksi.

Ole hyvä ja ota huomioon mahdolliset force majeure esteet, kuten ruuhkat.

Postituspäiväksi ei voi valita viikonlopun päivää, arkipyhää eikä yleistä vapaapäivää. 

Postituspäivän valinta ei ole pakollinen.

Kyllä. Teet vain jokaista eri henkilöä kohden oman tilauksen. Yhdellä tilauksella voi olla vain yksi vastaanottaja.
Virallinen kuitti ostostasi lähetetään automaattisesti sähköpostiosoitteeseesi tilauksen suoritettua. Takuukuitin saat tarvittaessa pyytämällä sitä asiakaspalvelustamme.
Kyllä. Nettilahja.fi on suomalaisen Phoenix Down Tm:i omistama verkkokauppa.

Selkeät 1,2,3 ohjeet löydät klikkaamalla tähän.

Postitettava tuotePosti- ja käsittelykulut
Postikortti
1,60
Makeinen / Makeinen + postikortti
alk. 6,95
Lahjakortti / Makeinen + lahjakortti / Postikortti + lahjakortti
alk. 5,95
Tuote / Tuote + Lahjakortti / Tuote + Postikortti
alk. 9,95

Kotiinkuljetus

13,90

Huom. posti- ja käsittelykuluihin sisältyy vaadittavat pakkausmateriaalit riippuen tuotteesta mm. kirjekuori, kuplapussi tai pahvilaatikko.

Ole hyvä ja lähetä maksettava summa tälle pankkitilille:

Nimi: Johanna Mustonen
Tilinumero (IBAN): FI53 5507 0640 0134 10
Tilinumeron BIC: OKOYFIHH
Viesti: (kirjoita tähän TILAUSNUMERO jonka löydät sähköpostiisi saapuvasta tilausvahvistuksesta)

Kun olemme vastaanottaneet maksusuorituksesi käsittelemme ja toimitamme tilauksesi mahdollisimman nopeasti. Ota huomioon että tilisiirrossa voi kestää 1-2 pankkipäivää. Pystymme käsittelemään tilauksesi viipymättä jos teet tilisiirron Osuuspankista.

Meidän tarkoitus on tehdä lahjojen hankkimisesta ja lähettämisestä niin helppoa kuin mahdollista.

Ota rennosti, sillä Nettilahjan ansiosta säästät paljon aikaa, rahaa ja säästyt harmailta hiuksilta etenkin sesonkiaikoina.

Lahjan lähettäminen on todella upea tapa muistaa ystävää, tuttua tai esimerkiksi työkaveria.


Alla hieman tietoa palvelumme toiminnasta

  • Noudamme sinun valitsemat tuotteet niitä myyvistä toimipisteistä.
  • Lahjapaketoitavat tuotteet paketoidaan käsin huolella ja kauniisti.
  • Paketoimme lahjat kunnolla kestämään koneellisen käsittelyn.


Muista, että pienikin ele voi tuoda suurta iloa.

Se on helppoa. Kirjoitat vain onnittelu viestikentän loppuun "SALAINEN LAHJA".

Täydellisellä oikeinkirjoituksella EI ole merkitystä, kunhan sen vain normaali ihminen pystyy ymmärtämään. Esimerkiksi jos kirjoitat tahallaan tai vahingossa "Salane lahaj" heittomerkeillä tai ilman, tilaus käsitellään edelleen salaisena lahjana. Jos jostain pienestäkin syystä olemme epävarmoja tästä asiasta, otamme aina tilaajaan yhteyttä ennen kuin käsittelemme tilauksen.

Huom. Onnitteluviesti voidaan kirjottaa vain kassan viimeisessä vaiheessa nro. 5

Salaisen lahjan tilauksen kulku

  1. Valitse haluamasi lahja.
  2. Siirry kassalle.
  3. Täytä kassan vaiheet 1-3 normaalisti.
  4. Kassan vaiheessa 4 valitse postitustapa, sekä haluamasi postituspäivä, jolloin me toimitamme lahjan postiin toimitettavaksi.
  5. Kassan vaiheessa 5 kirjoita haluamasi onnitteluviesti ja sen loppuun "SALAINEN LAHJA". Niin postitamme lahjan ilman mitään tietoja lahjan tilaajasta. Paketissa lukee vain meidän yrityksemme tiedot lähettäjänä.
Joillain Nettilahja™ asiakkailla voi olla ongelmia vastaanottaessa viestejä heidän sähköpostiosoitteisiinsa. Tämä koskee asiakkaita joiden sähköpostiosoitteet päättyvät seuraavasti:

Hotmail.com/.fi
Live.com
MSN.com
Outlook.com
suomi24.fi
luukku.com


Tämä voi vaikuttaa tilausvahvistuksen, sähköisen lahjakortin tai muiden sähköpostiviestien saapumiseen. Tästä huolimatta voit silti lähettää meille sähköpostiviestejä, sillä tämä ongelma ei estä meitä vastaamasta näistä osoitteista saapuviin sähköposteihin. Tämä ongelma estää pahimmillaan vain meidän asiakkaalle lähettämien uusien viestien vastaanottamisen.

Ole hyvä ja tee seuraavat asiat:

  1. Odota hetki, sähköposti voi joskus saapua pahimmassa tapauksessa jopa muutaman tunnin viiveellä.
  2. Tarkista ettei viestimme ole mennyt vahingossa roskapostiin.
  3. Tarkista että sähköpostilaatikkosi ei ole täynnä. Poista tarvittaessa vanhoja viestejäsi. Ota tässä tapauksessa meidän asiakaspalveluun yhteyttä sähköpostitse ja kerro meille mikä viesti on jäänyt sinulle saapumatta.
  4. Jos ylläolevat kohdat eivät auta, ole hyvä ja ota yhteyttä meidän asiakaspalveluumme joko Facebook viestin avulla tai lähettämällä meille tekstiviestin niin vastaamme sinulle mahdollisimman nopeasti.

Jos nämäkään toimenpiteet eivät auta ja sinulla on ongelmia viestien saapumisen kanssa edelleen, sinun voi tarvita whitelistata meidän sähköpostiosoitteet. Ole hyvä ja ota tässä asiassa yhteyttä sähköpostitilin tarjoajaasi, tai pyydä lisätietoja ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse.

Ota tämä huomioon myös vastaanottajan tiedoissa!

Maksutavan puuttuessa tarkista, että osoitetietosi / maksajan tiedot ovat kunnossa.

Jos osoitetiedot / maksajan tiedot ovat virheelliset ei järjestelmämme pysty luomaan alv erittelyä ja tämä estää maksutapojen näkymisen.

Tarkista, että osoitetietosi / maksajan tiedot ovat oikein ja yritä uudelleen.

Tiedätkö jo mitä haluat antaa lahjaksi, mutta kyseistä tuotetta ei löydy valikoimastamme? Ei huolta. Omavalintainen tuote ratkaisee ongelmasi.

Sinun tarvitsee vain tietää missä kaupasta tai kauppaketjussa tuotetta on saatavilla, mikä tuotteen nimi ja mielellään myös mikä sen mallikoodi on ja lisäksi linkki suoraan tuotteeseen, jos vain mahdollista.

Nyt sinun ei tarvitse kuin valita haluamallesi tuotteelle sopivan kokoinen tuotepaketti allaolevista vaihtoehdoista siten, että valitsemasi tuotteen hinta ei ylitä omavalintaisen tuotepaketin arvoa.

Eli jos tuotteen hinta on 18.95 euroa valitset silloin tuotepaketin "Omavalintainen tuote 20€"

Enimmäismitat:

120 x 60 x 60 cm

Noutoalue:

Tarkista tältä kartalta, että haluamasi kauppa tai kauppaketjun toimipiste sijaitsee tämän alueen sisällä.
Alueella ei ole merkitystä jos kyseessä on verkkokaupasta tilattava tuote.