Tuki

Etsi - Miksi en ole saanut tilausvahvistusta tai sähköistä lahjakorttia?

Joillain Nettilahja™ asiakkailla voi olla ongelmia vastaanottaessa viestejä heidän sähköpostiosoitteisiinsa. Tämä koskee asiakkaita joiden sähköpostiosoitteet päättyvät seuraavasti:

Hotmail.com/.fi
Live.com
MSN.com
Outlook.com
suomi24.fi
luukku.com


Tämä voi vaikuttaa tilausvahvistuksen, sähköisen lahjakortin tai muiden sähköpostiviestien saapumiseen. Tästä huolimatta voit silti lähettää meille sähköpostiviestejä, sillä tämä ongelma ei estä meitä vastaamasta näistä osoitteista saapuviin sähköposteihin. Tämä ongelma estää pahimmillaan vain meidän asiakkaalle lähettämien uusien viestien vastaanottamisen.

Ole hyvä ja tee seuraavat asiat:

  1. Odota hetki, sähköposti voi joskus saapua pahimmassa tapauksessa jopa muutaman tunnin viiveellä.
  2. Tarkista ettei viestimme ole mennyt vahingossa roskapostiin.
  3. Tarkista että sähköpostilaatikkosi ei ole täynnä. Poista tarvittaessa vanhoja viestejäsi. Ota tässä tapauksessa meidän asiakaspalveluun yhteyttä sähköpostitse ja kerro meille mikä viesti on jäänyt sinulle saapumatta.
  4. Jos ylläolevat kohdat eivät auta, ole hyvä ja ota yhteyttä meidän asiakaspalveluumme joko Facebook viestin avulla tai lähettämällä meille tekstiviestin niin vastaamme sinulle mahdollisimman nopeasti.

Jos nämäkään toimenpiteet eivät auta ja sinulla on ongelmia viestien saapumisen kanssa edelleen, sinun voi tarvita whitelistata meidän sähköpostiosoitteet. Ole hyvä ja ota tässä asiassa yhteyttä sähköpostitilin tarjoajaasi, tai pyydä lisätietoja ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse.

Ota tämä huomioon myös vastaanottajan tiedoissa!